9.4.14

5 چیزهایی که شما مردان از زنان جستجو

No comments
دهلی نو هر انسان است لزوما گرفتن زن کامل نیست. اما ، او امیدوار است که بتواند زنی که تا به برخی از ویژگی های به همسرش.

در اینجا پنج چیز مردان را از زنان می خواهید به عنوان Magforwomen ، روز چهارشنبه ( 2014/04/09 ) گزارش شده است :


مردان مانند زنان لباس های رنگارنگ ، با توجه به لحظه ای . این یک واقعیت است که مردان موجوداتی بصری بنابراین توجه به زن می باشد. هیچ مشکلی با بودن زن زنانه و سکسی وجود دارد. اما ، این به این معنا نیست که شما باید برای نشان دادن بدن اما پوشیدن لباس های درجه یک برای جلب توجه .


زن سعی در استفاده از حداکثر ` ماسک ` آرایش برای جلب توجه مردان است. در واقع، بسیاری از مردان زنان که چهره ' پنهان ' نفرت . این می تواند یک مرد با یک زن که می خواهد برای رفتن به توالت اغلب به خود پرداخت . اما ، زیبایی واقعی لازم است برای استفاده از دکوراسیون menor .


مردان زنانی که به حمایت ، تشویق ، و تلاش می شود بهترین ها را برای او را دوست دارم . مرد نمی تواند با زنی که یک ثابت ، که کار تنها خود را با افراد دیگر و یا اشتباهات خود مقایسه نمی ایستادگی .

این مهم است که همیشه حمایت از چه پسر در راه مثبت است. و اگر شما انجام دهید، شما می توانید به راحتی به قلب خود را دریافت کنید.


است گفت: " راه را به قلب مرد است از طریق معده او وجود دارد. در واقع، مردان مانند زنان چگونه به طبخ وعده های غذایی خوشمزه . مهم نیست که اگر یک مرد می تواند بپزد. اما ، مرد را دوست دارد مواد غذایی خود را پخته .

و این حس که کسی مراقبت از احساس تسکین دهنده در هر مرد .


مردان به زنانی که مستقل ( مستقل ) می باشد را ترجیح می دهند . مردان زن که اتاق خود را به حال درک است و یک هدف در زندگی

0 comments:

Post a Comment

Entries RSS Comments RSS

Copyright © Presenting Info About Health
Powered by Blogger
Design by N.Design Studio
Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com