9.4.14

آیا منبع نیست، یوگا نگاه کلیدی نشده منجر به آسیب

No comments
یوگا پیش بینی شده است برای غلبه بر انواع مشکلات بهداشتی، از اختلالات روانی به شکایات در دوران بارداری . یک مطالعه
ثابت کرد که یوگا کمک می کند تا غلبه بر درد و اختلالات مختلف روانی . با وجود همه آن menfaat ، شما می دانید یوگا است خطرناک نیز اگر بدن memforsir انجام می شود.

بررسی 2012 در استرالیا دریافتند که یک پنجم از پاسخ دهندگان از آسیب در دوازده ماه گذشته برای انجام یوگا رنج می برد. اغلب صدمات سر باعث شد در برخواهد داشت ایستاده و یا وضعیت ایستاده با سر ، و سپس با موضع به دنبال و یا ایستاده شانه به شانه ، نگرش و یا padmasana نیلوفر آبی و نیمه نیلوفر آبی، uttanasana ، و adho vrkasana mukha و یا ایستاده دست.


برای جلوگیری از آسیب دیدگی در یوگا، کوهن گفت ، مهم این است که گوش دادن به بدن می شود. ساده ترین راه برای گوش دادن به آنچه در بدن است به توجه به ریتم نفس .

" نفس ارتباط بین ذهن و بدن است. تنگی پیش حاکی بودن از زمانی است که شما بیش از حد بدن memforsir بیش از حد سخت است. باید نفس خود را و یا به دام انداختن نفس نگه ندارد ، گفت:" استاد است که تحقیق بر روی فواید یوگا برای درمان بی خوابی و استرس انجام می شود.

همچنین مهم است که در یوگا، نوشته شده توسط دکتر نیل تاتل ، یک متخصص فیزیوتراپی از دانشگاه گریفیث . به گفته وی، بسیار مهم است تا خود را آغاز کند ، به خصوص برای مبتدیان یوگا . با این حال، بدن به کار هنگامی که زنگ درد به طور فزاینده ای شدید مطرح شده ، یا به هنگام انجام یوگا یا بعد از تمرین آنها را بارها و بارها.

علاوه بر تنفس شده و باعث از خود ، جنبه های دیگر به نظر است پیدا کردن یک نوع مناسب از یوگا برای شرایط سلامت ، سن، و توانایی بدن . بنابراین، کوهن گفت ، هر فرد دارای یک تاریخچه پزشکی و توانایی های فیزیکی متفاوت است.

" یوگا مناسب است برای یک فرد بالای 20 سال متفاوت از یوگا به افراد بین سنین 80 سال خواهد بود . نمیکرد که یوگا مناسب برای افراد بالای 80 نیست، شما می دانید ، گفت:" کوهن ، که توسط ABC استرالیا نقل

0 comments:

Post a Comment

Entries RSS Comments RSS

Copyright © Presenting Info About Health
Powered by Blogger
Design by N.Design Studio
Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com